• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn more.

2short is in town

Status
Not open for further replies.
#1
hi y'all
i've been surfing through this site for a long time now but decided to register today 'cos i saw some posts that i wanted to reply to.
 

Sola

Administrator
Staff member
#4
Originally posted by AIDEMOI
hi y'all
i've been surfing through this site for a long time now but decided to register today 'cos i saw some posts that i wanted to reply to.
Well, we left our dictatorial tendencies at home, so go on soun. Fire away. Reply go. Welcome.
 

mamarita

OJODTROUBLELOVER
#5
Re: Re: 2short is in town

Originally posted by Sola
Well, we left our dictatorial tendencies at home, so go on soun. Fire away. Reply go. Welcome.
Olusawola!!!!!!! Na how many times I come you so????
Where is 2shot?
 

Sola

Administrator
Staff member
#6
Re: Re: Re: 2short is in town

Originally posted by mamarita
Olusawola!!!!!!! Na how many times I come you so????
Where is 2shot?
I for say Na okunrin you dey call so, but my name no be Olusawola! And na jus one time you call the name o. Walahitalahi! E fit be say Aidemoi's other nickname na 2short, I no sabi, but no be me giv the guy name now... Why you dey hol man pickin neck. I go do you someting o!

My sister, na mouth area boy get. No mind me. How bodi?
 

mamarita

OJODTROUBLELOVER
#7
Re: Re: Re: Re: 2short is in town

Originally posted by Sola
I for say Na okunrin you dey call so, but my name no be Olusawola! And na jus one time you call the name o. Walahitalahi! E fit be say Aidemoi's other nickname na 2short, I no sabi, but no be me giv the guy name now... Why you dey hol man pickin neck. I go do you someting o!

My sister, na mouth area boy get. No mind me. How bodi?
Bodi dey o, omo men ma ma shi fun awon ti e o:p Iyekan ki shey be men. I wonder why a young man would wake up and decide to call himself 2SHORT!!! Whats next
 

Sola

Administrator
Staff member
#9
Originally posted by edward
sola! I think mamarita digs u. the signs r all too obvious. You r in luck boy! Make the move:eeek
broda edward, jus becos you dey bear man english name wey nobody know (and man sef no dey remember!), no tink say I go pardon you for carrying Madam Kofo's head gear (gele) around town. NO PUT ME FOR WAHALA O! Mamarita is taken (or is that "has been tooked?").

Look, broda edward who wan get man pickin in trouble, you mus to stop dis ya matchmaking o! Abi you get anoda agenda for dis board? If you want ta ge, or spread the water of luff around and about, go romance website o. Dis here place na cinema we know. We no dey look woman. In fact, our men no be real men (DEM GO KILL ME FOR DAT ONE! Ha ha!).
 

lady_vexy

Well-Known Member
#10
Originally posted by Sola
broda edward, jus becos you dey bear man english name wey nobody know (and man sef no dey remember!), no tink say I go pardon you for carrying Madam Kofo's head gear (gele) around town. NO PUT ME FOR WAHALA O! Mamarita is taken (or is that "has been tooked?").

Look, broda edward who wan get man pickin in trouble, you mus to stop dis ya matchmaking o! Abi you get anoda agenda for dis board? If you want ta ge, or spread the water of luff around and about, go romance website o. Dis here place na cinema we know. We no dey look woman. In fact, our men no be real men (DEM GO KILL ME FOR DAT ONE! Ha ha!).
sola u dey funny o abi nah comedian u wan be now:p
 
#11
abeg i wan thank una for the warm welome, mamarita, yu dey look for 2short?i dey here, how bodi jare?yu dey wonder which name be 2short, my sister na how i see am o?yu never see people with long names not found in dictionary, at least my own dey for michael west dictionary
 
Status
Not open for further replies.