1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Five Most Rewatchable Nollywood Films

Discussion in 'AFRICAN MOVIE REVIEWS' started by Sola, Dec 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. His Majesty

    His Majesty The Prince & Princess

    Joined:
    Aug 1, 2004
    Messages:
    4,420
    Likes Received:
    87
    Yup, it's definitely gotta be a full time commitment....actually, more like a 60 hr week. r u still in school??

    However, being detail oriented is actually a good quality for the job. We gonna get you some air time on naija TV stations. You'll be hosting a weekly program - Talking Movies.
    You will also have your own column on a few naija tabloids.
     
  2. tunmi

    tunmi Active Member

    Joined:
    Apr 14, 2006
    Messages:
    996
    Likes Received:
    76
    Yes, I am still in school. Would you rather talk via email or private message so as not to bog down the thread with our own palava?
     
  3. His Majesty

    His Majesty The Prince & Princess

    Joined:
    Aug 1, 2004
    Messages:
    4,420
    Likes Received:
    87
    Oh, you're still in school? LOL, I should've know that!
    Oops, there goes my big business dreams:o Yea, this is a full time position, so it ain't gonna work at the moment.

    But I still think you've got potential tho, so I'm gonna make you a new deal.
    Here's the deal: give me a shoutout 6 months before you graduate from school - just open a thread with my name on it....in my fave forum - Religion Forum, and we'll take it from there. Yea, let's keep it in the open before some disguntled member runs to nairaland and accuse me of gbenshing all the gbenshables on NR
    :laugh:
     
  4. Thickmadam

    Thickmadam OHHHHHH YEAHHHHHHHH!!

    Joined:
    Feb 11, 2004
    Messages:
    14,317
    Likes Received:
    967
    bwahahahahahahahahahhahahahahahahaha @ bolded.
    i was going to suggest you contact Funmo, she gives fierce reviews, or beautiful soul...COME O, i haven't seen beautiful soul in a while!
    those two ladies give fierce reviews.
     
  5. His Majesty

    His Majesty The Prince & Princess

    Joined:
    Aug 1, 2004
    Messages:
    4,420
    Likes Received:
    87
    Oh really? LOL, what do I know....It's easy to realize that I haven't been paying too much attention around here. Anyway, tunmi has a lot of potential too.

    What makes tunmi stands out is that she'll look gud on tv as well....dats huge! Sounds shallow but, hey, you gotta consider all the angles for a tv program - it's all about the viewers/rating, yanno. Think about it, if I were to put tunmi and my wife out there to talk about naija movies on AIT. I don't wanna brag or anything but I'm sure that practically all the men (and the women too) would be tempted to watch two extremely beautiful, sophiscated, eloquent, and intelligent young ladies yarn about naija movies.

    Trust me, by the time we're done, even Goodluck Jonathan would become a fan!
     
  6. tunmi

    tunmi Active Member

    Joined:
    Apr 14, 2006
    Messages:
    996
    Likes Received:
    76
    lmao true. And thanks :)
    gbenshables, if LOL, OMG and ReTweet can be added to the dictionary, so can gbenshables
     
  7. His Majesty

    His Majesty The Prince & Princess

    Joined:
    Aug 1, 2004
    Messages:
    4,420
    Likes Received:
    87
    Hey, do you tweet? You can follow me if you do - @9ja4eva
    But, please, don't ask for a follow back....we don't do that there:bouncy

    Naijarulers, if anyone of y'all is on twitter, mek una follow @9ja4eva
    Y'all would not be disappointed with my political and religious rantings, I promise.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page